nedjelja, 1. srpnja 2012.

Sabor




U Rijeci je 30. lipnja 2012 održan Sabor Saveza izviđača Hrvatske. Šesnaesti po redu i tek jedan od mnogih, ali za mene poseban po tome što sam izabran za predsjednika Saveza. Povjerenje koje mi je ukazalo čak 30 od 40 zastupnika s pravom glasa, a još više dobra atmosfera nakon Sabora, ulijevaju mi optimizam i vjeru da možemo nešto zajedno napraviti.



Uz zahvalu na povjerenju, zastupnicima sam rekao da im mogu obećati samo tri stvari:

1. puno posla
2. da ću ja svoj dio posla obaviti
3. da ću dati sve od sebe da potaknem što više ljudi da prihvate odgovornost i obave svoj dio posla.

Previše je stvari koje moramo napraviti i prevažne su da bismo si mogli dopustiti podjele i neslogu. Gradimo jednu veliku zajedničku kuću i tek smo na temeljima a želimo što prije zabosti zastavu na krov. Trebamo zato svakoga tko će ugraditi svoju ciglu u tu zajedničku kuću. Nikome ne smijemo i nećemo reći: "zašto samo jedna, zašto ne dvije", "cigla ti stoji nakoso", "krive je boje", "krive je veličine"... već za svaku ugrađenu ciglu moramo reći samo jedno veliko "hvala". A ako nešto i nije savršeno, ispravljat ćemo, bit će vremena.

Zato vas sve pozivam da ugradite svoju ciglu i da nađete što više onih koji mogu ugraditi svoju ciglu.

Zajedničku kuću možemo graditi samo zajedno!


-----------------------------

Detaljnije o Saboru možete pročitati na ScoutParku.

Predstavljanje moje kandidature možete vidjeti ovdje.

2 komentara:

  1. Premda relativno novi i mali, bit će nam drago pomoći koliko to već budemo mogli. I zajedno pomoći da izviđači u ovom društvu ponovno steknu ugled kao pokret, kakav i zaslužujemo. Našem novom Predsjedniku iskrene čestitke i podrška od izviđača "Zelene patrole" Rajić.

    OdgovoriIzbriši