četvrtak, 4. lipnja 2015.

Zašto je važan OIB?


U novom procesu registracije obavezno je za svakog člana navesti njegov OIB. Čini mi se da mnogi to doživljavaju kao nepotrebnu gnjavažu, pa možda nije zgoreg objasniti zašto nam je to potrebno.

Prvi i dovoljan razlog je zakonska obaveza. Novi Zakon o udrugama izričito navodi:

Članstvo u udruzi

Članak 12.
...
(3) Udruga je dužna voditi popis svojih članova.

(4) Popis članova vodi se elektronički ili na drugi prikladan način i obvezno sadrži podatke o osobnom imenu (nazivu), osobnom identifikacijskom broju (OIB), datumu rođenja, datumu pristupanja udruzi, kategoriji članstva, ako su utvrđene statutom udruge te datumu prestanka članstva u udruzi, a može sadržavati i druge podatke.

(5) Popis članova uvijek mora biti dostupan na uvid svim članovima i nadležnim tijelima, na njihov zahtjev.

Dakle, ako u svojoj evidenciji nemate ove podatke, pa i ako nemate samo OIB člana, u prekršaju ste. A ako niste to dostavili SIH-u (ili ste upisali krivi OIB), onda je i SIH u prekršaju. A to ne želimo biti, zar ne?

Međutim nije to jedini razlog zbog kojeg nam treba OIB.

Želimo stvoriti registar u kojem će se uvijek voditi svi podaci o svakom članu. U kojem će se znati kad je osvojio koje vještarstvo ili stupanj znanja, koja je sve priznanja i odlikovanja dobio, koje je dužnosti obavljao... Složit ćete se sigurno da nam treba tako nešto. A složit ćete se sigurno i da se sve što je netko stekao ili napravio ne poništava time što je napravio pauzu u izviđačkom radu ili prešao iz odreda u odred, zar ne?

E, trenutno nije tako. Kad se član ponovno registrira, bilo u drugom odredu, bilo u istom odredu nakon pauze, on će dobiti novi članski broj i postati "novi član bez povijesti", osim ako u registraciji ne navedete da je već bio član i ako ga administrator uspije pronaći u prethodnoj bazi i na temelju imena, prezimena i datuma rođenja zaključiti da se radi o istoj osobi (što i ne mora biti).

Ali na sreću sad imamo OIB i uvijek možemo sigurno znati da se radi o istoj osobi. I ako budete uredno vodili podatke (makar znam koliko je urednost i organiziranost nehrvatsko ponašanje :-)), napokon će se, barem u registru, ostvariti ono "jednom izviđač - uvijek izviđač".

Idemo dalje!

1 komentar:

  1. Pozdrav, sezonski pozdrav svim prijateljima vani, ja sam Bozana Miho, iz Splita, Hrvatska. Nakon što sam deset godina bio u vezi s njim, suprug se prekinuo sa mnom, učinio sam sve što sam ga vratio, ali sve je bilo uzalud, htio sam ga zbog ljubavi koju imam prema njemu, molio sam ga sa svime , Dao sam obećanja, ali on je odbio. Objasnio sam svom prijatelju na mreži, a ona mi je predložila da odem u dr. Apata velikog čarobnjaka koji bi mi mogao pomoći dati čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao drugog izbora nego to Pokušajte, poslao sam poruku dr. Apata, a on mi je rekao da nema problema, sve će biti u redu prije 48 sati, moj bivši će mi se vratiti prije 48 sati, bacio je čaroliju i iznenađujuće je bio drugi dan, bilo Oko 16:00. Bivši me nazvao, bio sam toliko iznenađen, odgovorio sam na poziv i sve što je rekao bilo je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da me želi natrag, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, pa smo opet počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da će svima koga znam tko ima problema s bilo kime trebati pomoć dr. Apata čarobnjaka čarolija njegova e -mail je (drapata4@gmail.com) i možete mu poslati e -poštu ako vam treba njegova pomoć u svojoj vezi , želite da vas prepoznaju u svijetu ili problemima s rakom, želite se oženiti ljubavnikom po vašem izboru ili slučajevima razvoda, zdravstvenih ili bračnih problema, promocije radnih mjesta i uspjeha, bilo što, ne odustajte, prestanite plakati, kontaktirajte DR . Apata na drapata4@gmail.com ili ga kontaktirate putem WhatsApp / Viber: +447307347648

    OdgovoriIzbriši