subota, 11. srpnja 2015.

Sabor 2015 (I)


Vjerujem da će se svi oni koji su bili na Saboru SIH-a složiti da je bilo iscrpljujuće, ali nadam se da će se većina složiti i da je bilo korisno. A za one koji nisu bili, pokušat ću prenijeti najbitnije. Onako, iz svog ugla, neslužbeno po običaju. Da post ne bi bio predugačak, podijelit ću ga u nekoliko manjih, a u ovome prvo o izborima.

Možda će nekoga zanimati što sam prije izbora rekao zastupnicima, pa evo otprilike, po sjećanju. Nisu točno te riječi, ali smisao je tu.


Ne trebam se predstavljati, poznajete me dobro. Znate moj stil rada, znate što mogu i što ne mogu. Po struci sam projektant informacijskih sustava i moj posao je doći gdje treba, analizirati situaciju, identificirati probleme i potrebe, predložiti rješenja i osmisliti sustav. To je ono što znam raditi i što mogu ponuditi Savezu. Nisam pravnik, nisam čovjek paragrafa, ne volim kompliciranje, ne želim se baviti začkoljicama i to nije ono što nudim. Mislim da je fer reći što mogu a što ne mogu ponuditi, a na vama je da odlučite što vam treba.

Kada sam prije tri godine stajao tu pred vama, rekao sam da vam mogu obećati samo dvije stvari: da ću dati sve od sebe i obaviti svoj dio posla i da ću stalno poticati i druge da obave svoj dio posla. Vjerujte, to obećanje sam u potpunosti izvršio. Dao sam sve od sebe i količinom volonterskih sati dobrano prekršio Zakon o volonterstvu. A isto tako, stalno sam poticao druge da se prihvate posla i da ga obave.

Jesam li zadovoljan rezultatima? Kad se uzmu u obir sve otežavajuće okolnosti, jesam. Ali kad se uzme u obzir utrošena količina vremena i truda, moram reći da nisam. Stvari koje smo pokrenuli na vrijeme trebale su već odavno biti tu pred vama, ali još nisu. Nije vrijeme ni mjesto da vam o tome govorim, ali znate dobro i sami kako to izgleda. Kad bih dopustio da me to frustrira, bilo bi jako fustrirajuće. Ali ne dopuštam. Strpljiv sam i spreman nastaviti dalje, naravno, ako vi to tako želite.
U prvom dijeljenju, najblaže rečeno, nisam izvukao dobre karte. Nadam se da će u sljedećem biti i malo više sreće. Mudrosti i iskustva svakako ima više.
A oni govore da se treba bolje organizirati, podijeliti posao i fokusirati se na prioritete. Što želim napraviti, vidi se iz Strategije. Koliko toga ćemo napraviti, to ovisi o tome koliko će ta Strategija postati zajednička i hoćemo li uspjeti složiti tim ljudi koji će to iznijeti.

Zamolio sam dalje Sabor da za dopredsjednike izabere ljude koji su mi potrebni u timu:

Kod izbora tima nisam kretao od imena, već od poslova koje treba obaviti i profila koji su mi potrebni.

Prvo, kao što ćete iz Strategije vidjeti, pred nama je ogroman posao, ako želimo ostvariti makar dio toga. Osobno, želim se potpuno posvetiti strateškim pitanjima, rastu i razvoju Saveza, to je ono zbog čega sam ovdje, zbog čega sam se prihvatio ove dužnosti.

Jedna od najvažnijih lekcija kojima me iskustvo naučilo jest da ne možeš istovremeno raditi i biti koordinator. Ako koordiniraš, trebaš se baviti samo time i koncentrirati na to da drugi obavljaju svoje poslove. Ako radiš na razvojnim stvarima, dnevne teme, a bude ih po 4-5 tjedno, predstavljaju veliku smetnju.

Dakle, prije svega mi treba dobar koordinator koji je u stanju čvrsto držati uzde, organizirati i pratiti poslove. Konzultirao sam se s mnogima oko toga i uvijek se u vrhu našlo jedno ime – Bojko Kukić Caki. Caki se i profesionalno i u izviđačkom radu istaknuo kao odličan organizator, za što je potvrda njegov uzorno vođeni odred. Ako vi tako odlučite, u sljedećem mandatu bit će dopredsjednik i predsjednik Izvršnog odbora. On će operativno voditi Savez i u potpunosti brinuti o dnevnom, redovnom funkcioniranju Saveza.

Druga stvar koju vidim kao prioritet je odlučniji, agresivniji nastup prema vani. I to je važan dio Strategije i potrebna nam je osoba koja će nositi taj nastup, prezentirati i zagovarati Savez. Prvo, Zagreb je centar i nužno je da ta osoba bude u Zagrebu ili blizu Zagreba. Nije realno da ja mogu doći u Zagreb uvijek kada treba, a nije ni racionalno s obzirom na putne troškove. Drugo, ta osoba treba imati stav i vještine komunciranja, dogovaranja, pregovaranja i zagovaranja. Na sreću, nije je trebalo dugo tražiti jer Mirela Varović i profesionalno, kao odvjetnica, i izviđački, kao dopredsjednica Vijeća u prošlom mandatu, koja se usto itekako iskazala u svim onim problemima koje smo imali, jednostavno iskače kao idealan kandidat. Ako vi tako odlučite, Mirela će u sljedećem mandatu biti dopredsjednica i zamjenica predsjednika i kao takva imati zadatak da naš Savez bude što vidljiviji.

Ispričao sam se ostalim kandidatima za dopredsjednika, Jadranki Kokolari i Zorislavu Babiću, što ovako sugeriram Saboru za koga glasati. No to nikako ne znači da mislim da oni ne bi bili dobri dopredsjednici. Upravo suprotno, te ljude izuzetno cijenim i izviđački i ljudski, i potpuno sam siguran da bi bili odlični dopredsjednici. No, dopredsjednika su samo dva, a prioriteti, barem za mene, su oni koje sam naveo i bilo bi neozbiljno i neodgovorno ne iznijeti ih.


Sabor je odlučio iskazati povjerenje Mireli, Cakiju i meni, što znači da će sljedeće tri godine
  • Caki kao dopredsjednik i predsjednik Izvršnog odbora operativno voditi Savez, a njegov zadatak bit će cjelokupno redovno, dnevno funkcioniranje Saveza
  • Mirela kao zamjenica predsjednika imat će zadatak "biti svugdje" i pobrinuti se da svi čuju za nas i razmišljaju o nama
  • moj zadatak bit će provedba Strateškog plana, rast i razvoj Saveza.

Uvjeren sam da je ovo dobra podjela poslova i da će se pokazati učinkovitom.

Dakle, Sabor je izabrao novo vodstvo Saveza i mislim da pri tome imamo dobar omjer kontinuiteta i svježine. Dio vijećnika nastavlja rad u Vijeću: Marjan Pavić, Sanja Bundalo, Velimir Krpan, Sonja Sić, Alen Štefek; a dio je novih: Ines Krizmanić, Marin Filčić, Leda Ivančić Hren, Stanko Blašković, Ratko Štefek, Davorina Bakota, Matea Matec, Matea Čondić, Sara Kozjak, Anđela Kadić. Kao što vidite, u Vijeću je prevagu odnio jači spol – ženski, i pokazuju se opravdanim upozorenja da će Statutom trebati štititi zastupljenost muškog roda ;-)

Svima izabranima želim puno uspjeha u radu i da u potpunosti opravadaju ukazano povjerenje, a onima kojima je mandat završio želim zahvaliti na svemu što su napravili za Savez i poručiti da im sada dajemo malo odmora ali i dalje računamo na njih.

Prije svega veliko hvala dosadašnjim dopredsjednicima Gorani Kukić i Krunoslavu Beliniću.

Zatim hvala dosadašnjim vijećnicima Luki Bukviću, Stanku Horvatu, Tei Jelković, Davoru Ladoviću, Milanu Macutu, Hrvoju Marinu i Hrvoju Novaku,

(tu su i dosadašnje vijećnice a sada dopredsjednica Mirela Varović i glavna načelnica Helen-Marie Kerovec, ali njima je još rano za zahvaljivanje :-)

a posebnu zahvalu upućujem dosadašnjem predsjedniku Vijeća Zdenku Hudini, kojemu sam za doprinos radu Saveza na Saboru dodijelio Srebrni znak Saveza.


Idemo dalje!

1 komentar:

  1. Pozdrav, sezonski pozdrav svim prijateljima vani, ja sam Bozana Miho, iz Splita, Hrvatska. Nakon što sam deset godina bio u vezi s njim, suprug se prekinuo sa mnom, učinio sam sve što sam ga vratio, ali sve je bilo uzalud, htio sam ga zbog ljubavi koju imam prema njemu, molio sam ga sa svime , Dao sam obećanja, ali on je odbio. Objasnio sam svom prijatelju na mreži, a ona mi je predložila da odem u dr. Apata velikog čarobnjaka koji bi mi mogao pomoći dati čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao drugog izbora nego to Pokušajte, poslao sam poruku dr. Apata, a on mi je rekao da nema problema, sve će biti u redu prije 48 sati, moj bivši će mi se vratiti prije 48 sati, bacio je čaroliju i iznenađujuće je bio drugi dan, bilo Oko 16:00. Bivši me nazvao, bio sam toliko iznenađen, odgovorio sam na poziv i sve što je rekao bilo je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da me želi natrag, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, pa smo opet počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da će svima koga znam tko ima problema s bilo kime trebati pomoć dr. Apata čarobnjaka čarolija njegova e -mail je (drapata4@gmail.com) i možete mu poslati e -poštu ako vam treba njegova pomoć u svojoj vezi , želite da vas prepoznaju u svijetu ili problemima s rakom, želite se oženiti ljubavnikom po vašem izboru ili slučajevima razvoda, zdravstvenih ili bračnih problema, promocije radnih mjesta i uspjeha, bilo što, ne odustajte, prestanite plakati, kontaktirajte DR . Apata na drapata4@gmail.com ili ga kontaktirate putem WhatsApp / Viber: +447307347648

    OdgovoriIzbriši